OBSAH: 0. Preambule 1. Zaměstnanost - služby 1.1. Problematika zaměstnanosti v kontextu sociálního vyloučení 1.2. Zprostředkování x management pracovních příležitostí 1.3. Cíle pracovního poradenství 2. Přímá práce s klienty - zprostředkování 2.1. Lokalita 2.2. Cílová skupina 2.3. Kdo je klient 2.4. Vstup do lokality získávání a přebírání klientů od TSP 2.5. Hranice x Přirozenost 2.6. Metody a techniky 2.6.1. Motivace klienta 2.6.2. Podrobná pracovní anamnéza 2.6.3. Sestavení CV, 2.6.4. Nácvik praktických dovedností (telefonování, vystupování, atd.) 2.6.5. Doprovod a jednání s institucemi 2.6.6. Zvyšování kompetencí klienta 3. Management pracovních příležitostí 3.1. Region 3.2. Partneři 3.3. Prezentace služby 3.4. Etika x Realita 4. Forma spolupráce s klienty – Zakázky 4.1. Co je zakázka 4.2. Zprostředkování zaměstnání – primární zakázka 4.3. Asistence v zaměstnání – sekundární zakázka 4.4. Další zakázky 4.4.1. Diagnostika 4.4.2. Pracovně právní vztahy 4.4.3. Zprostředkování vzdělávání 4.4.4. Asistence ve vzdělávání 4.4.5. Předluženost v kontextu zaměstnanosti 4.5. Ukončení zakázky 4.6. Ukončení spolupráce 5. Hlavní rizika a limity služby 5.1. Nereálné očekávání PP 5.2. Lichá motivace klienta, 5.3. Nereálné očekávání TSP 5.4. Nelegální zaměstnání 5.5. Vztahy se zaměstnavateli 5.6. Diskriminace 6. Zásady evidence v ARA 6.1. Karta klienta 6.2. Anamnéza 6.3. Zakázky 6.4. Konzultace 6.5. Dokumenty 7. Řízení a podpora služby 7.1. Organizace a administrativa 7.2. Sdílení a vzdělávání 7.3. Podpora a supervize 7.4. Evaluace, evaluační kritéria – bude doplněno 8. Kasuistiky
Tento produkt byl spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem hlavního města Prahy |
Tato sekce se připravuje. |